Kawan-Kawan

Monday 19 November 2012

Bad News ! ;(

BAD NEWS


Assalamualaikum ,

Actually untuk entry kali ini , saya ingin memohon maaf kerana saya terpaksa menghentikan dahulu segala post di blog ini .Sorry sangat-sangat.Tapi saya ada alasan saya yang tersendiri.* betul ! betul ! betul ! x tipu ! x nak caya sudah !

I have to do it because I'll having a BIG test next year. *ujian apa ? ujian apa ? ! Okay , okay , I beritahu . *x mau merajuk-rajuk ! S-P-M .. ! SPM .. Maybe ada yang kata small matter aje kan.Hal kecik je.Takkan tak boleh tulis novel ka , cerpen ka .. apa-apa yang seangkatan lagi laa.

Bagi saya , saya tak boleh buat macam tu , because saya ada prinsip dan gaya hidup saya yang tersendiri. Saya kena berusah sedaya upaya saya untuk mencapai kejayaan dalam SPM.Itu adalah peperangan sebenar dalam hidup saya.Suatau ujian yang akan menentukan masa depan dan hidup saya.Satu ujian yang nyata yang akan membawa kegembiraan mahupun kesedihan di dalam segenap ruang hati milik saya dan family dan semua-semualah yang mengenali saya. *huhuuuu

Maybe saya akan membiarkan blog ini berhabuk selama setahun. Iya .. sampai tahun depan . * tak mau   sedih-sedih , but muka terkejut.Lagipun , saya tahu blog saya ini tak ramai yang visit pun.Tapi , saya tetap nak post juga supaya seorang ataupun dua orang yang singgah ke blog saya akan tahu perkara ini.

Dan saya ingin meminta maaf..semaaf-maafnya kepada awak-awak semua.Dan tolong doakan kejayaan saya di dalam SPM tahun 2013.Terima kasih di atas segala-galanya..Muah !!!




No comments:

Post a Comment

I would appreciate for those who are giving a comments at my post.. tq !
L.O.L :Iffah Damia